|
Szczegóły Produktu:
Zapłata:
|
materiał: | Stop aluminium | Silnik: | 20-30HP |
---|---|---|---|
Typ silnika: | Silnik zaburtowy | rozmiar: | 9 7 / 8x13-F |
Numer części: | 664-45949-02-EL | opakowania: | Przenośne kolorowe pudełko |
Użycie: | Wędkowanie, uruchamianie statków, ochrona, dokowanie statków | Kod HS: | 8487100000 |
Ostrza: | 3 |
Zaburtowy śmigło 9 7 / 8x13-f Śmigło ze stopu aluminium do silnika okrętowego Yamaha 20-30HP
Charakterystyka | |
Specyfikacja śmigła | 3x9-7 / 8x13-f |
Liczba ostrzy | 3 |
Średnica śruby napędowej | 9,87 |
Skok śmigła | 13 |
Liczba splajnów | 10 |
Materiał | Aluminium |
Ustawienie na wale | Splines |
Obrót | Dobrze |
Średnica tulei napędowej | 69,5 mm |
Marka | YHX |
Stosowanie | Wędkowanie, uruchamianie statków, ochrona, dokowanie statków |
Główna specyfikacja
Typ: śmigło silnika zaburtowego
Rozmiar: 9 7 / 8x13-F skoku
Numer części: 664-45949-00-EL
Pasuje do: Silnik zaburtowy Yamaha 20-30 KM
MOQ .: 5 szt
Główny czas: 5-7 dni po dokonaniu płatności
Ta informacja ma kluczowe znaczenie dla określenia właściwego śmigła dla twojego zastosowania:
1. 3 ostrza
3-łopatkowe śmigło zazwyczaj oferuje najwyższą wydajność.
2. Średnica:
Średnica to odległość na kole obejmująca wszystkie łopaty śmigła.
3. Pitch:
Skok jest teoretyczną odległością śmigła poruszającą się w wodzie każdego z obrotów.
4. Obrót w prawo lub w lewo
W większości przypadków śmigła z prawej strony są używane do pojedynczego silnika, a jedno śmigło z lewej strony jest używane do silników dwusilnikowych w celu uzyskania lepszej kontroli nad kierownicą.
5. Złożone ostrza:
Jest to technika wykorzystywana do poprawy osiągów śmigieł w określonych warunkach. Sprzężone śmigło będzie wykazywać bardzo wysoką sprawność przy dużych prędkościach, a także zminimalizować kawitację przy dużych obciążeniach.
6. Prowizja:
Rake jest specjalną funkcją projektu. Dodatnie zgrabianie zapewnia korzyści z normalnego podnoszenia dziobowego, co umożliwia zastosowanie śmigła o większej średnicy, podczas gdy ujemna grabie może zapewnić dodatkową siłę ostrza do zastosowań w bardzo dużych prędkościach.
Średnica | Smoła | Ostrza | ||
cale | mm | cale | mm | |
7 1/4 | 184,15 | 5 | 127,00 | 3 |
7 1/4 | 184,15 | 6 | 152,40 | 3 |
7 1/2 | 190,50 | 7 | 177,80 | 3 |
7 1/2 | 190,50 | 8 | 203,20 | 3 |
9 1/4 | 234,95 | 8 | 203,20 | 3 |
9 1/4 | 234,95 | 9 | 228,60 | 3 |
9 1/4 | 234,95 | 10 | 254,00 | 3 |
9 1/4 | 234,95 | 11 | 279,40 | 3 |
9 7/8 | 250,83 | 10 1/2 | 266,70 | 3 |
9 7/8 | 250,83 | 12 | 304,80 | 3 |
9 7/8 | 250,83 | 13 | 330,20 | 3 |
11 1/8 | 282,58 | 13 | 330,20 | 3 |
11 5/8 | 295,28 | 11 | 279,40 | 3 |
11 3/8 | 288,93 | 12 | 304,80 | 3 |
13 1/2 | 342,90 | 15 | 381,00 | 3 |
13 1/4 | 336,55 | 17 | 431,80 | 3 |
13 | 330,20 | 19 | 482,60 | 3 |
13 3/4 | 349,25 | 15 | 381,00 | 3 |
13 | 330,20 | 17 | 431,80 | 3 |
13 3/4 | 349,25 | 17 | 431,80 | 3 |
13 3/4 | 349,25 | 19 | 482,60 | 3 |
14 1/2 | 368,30 | 19 |
2. Wnioski:
Dopasuj 2-suwowe i 4-suwowe silniki zaburtowe Yamaha:
2001 15MSHKZ DOLNA ODPOWIEDNI CASE 2
2001 NISKOWY DYSTEK OBUDOWY 15MSHZ 2
2001 9.9MSHKZ DOLNA ODPOWIEDNI CASE 2
2001 9.9MSHZ DOLNA ODPOWIEDNI CASE 2
2001 F9.9ELRZ DOLNA ODPOWIEDNI CASE 2
2001 F9.9MLHZ DOLNA ODPOWIEDNI CASE 2
2001 F9.9MSHZ DOLNA ODPOWIEDNI CASE 2
2002 NAPĘD O DUŻEJ OBUDOWIE 15MSHA 2
2002 9.9MSHA DOLNY ODPOWIEDNI CASE 2
2002 F9.9ELRA DOLNA ODPOWIEDNI CASE 2
2002 F9.9MLHA DOLNA ODPOWIEDNI CASE 2
2002 F9.9MSHA DOLNA ODPOWIEDNI CASE 2
2003 15MSHB DOLNA ODPOWIEDNI CASE 2
2003 9.9MSHB DOLNY ODPOWIEDNI CASE 2
2003 F9.9ELRB DOLNA ODPOWIETRZNA OBUDOWA 2
2003 F9.9MLHB DOLNA ODPOWIEDNI CASE 2
2003 F9.9MSHB DOLNA ODPOWIEDNI CASE 2
2004 NAPĘD O DUŻEJ OBUDOWIE 15MSHC 2
2004 9.9 NISKIEGO NAPĘDU ZAMONTOWANEGO PRZEZ DROGĘ 2
2004 F9.9ELRC NIŻSZY PRZEKAZ NAPĘDOWY 2
2004 F9.9MLHC DOLNA ODPOWIEDNI CASE 2
2004 F9.9MSHC DOLNA ODPOWIEDNI CASE 2
2005 15FMHS DOLNA ODPOWIEDNI CASE 2
2005 15MSHD NIŻSZY PRZEKAZ NAPĘDU 2
2005 9.9FMHS NIŻSZY PRZEKAZ NAPĘDOWY 2
2005 9.9MSHD DOLNA OBUDOWA ZAM. 2
2005 F15ELHD DOLNA ODPOWIEDNI CASE 2
2005 F15ESHD NIŻSZY PRZEKAZ NAPĘDOWY 2
2005 F15MLHD NIŻSZY PRZEKAZ NADZORU 2
profil firmy
Qingdao Yonghexing Houseboat Propeller Factory została założona w 2000 roku, znajduje się w dzielnicy JIMO w mieście Qingdao w Chinach. Jesteśmy profesjonalnym producentem silników zaburtowych i silników rufowych oraz wirników do prywatnych pojazdów pływających.
Nasze śmigło może dopasować rozmiar i typ do silników YAMAHA, MERCURY, HONDA, SUZUKI, TOHATSU i innych marek.
Tymczasem produkujemy również anody morskie i inne akcesoria wykonane z miedzi, stopów aluminium, gumy, stali nierdzewnej i sterowania numerycznego pasujące do silników przyczepnych.
Posiadamy wyjątkowy zespół R & D z najlepszymi możliwościami CAD, CAM i CAE, aby spełnić różnorodne wymagania klientów.
Od zawsze zaszczepiliśmy wysoki poziom świadomości kwantowej i kontrolowaliśmy każdy aspekt jakości pod względem grubości, odporności na korozję, odporności na rdzę i kolizje, a także zainstalowaliśmy sprzęt analityczny wspomagający proces kontroli i testowania.
Po wielu latach rozwoju, nasze śmigła są dystrybuowane do 25 krajów i regionów na świecie i rozpoznawane przez coraz więcej klientów. Ciągle ulepszamy proces i dążymy do jeszcze większego wysiłku.
FAQ
- Jesteś producentem?
Tak, jesteśmy profesjonalnym producentem śmigieł i łodzi morskich z ponad 12 letnim doświadczeniem. Posiadamy własną fabrykę w Qingdao.
- Ile dni będzie potrzebować nowego produktu deweloperskiego?
Zazwyczaj przygotowujemy formy i liczniki próbek na ogólną część w 20-30 dni.
- Jaka jest twoja siła?
Specjalizujemy się w śmigłach morskich, wirnikach Jet Ski, wszystkich rodzajach łodzi rekreacyjnych ze stopów aluminium, łodziach rybackich, łodziach roboczych.
od ponad 8 lat dostarczamy produkty na rynek globalny o dobrej jakości, konkurencyjnej cenie i szerokiej gamie kategorii.
- Jakie są najbliższe porty?
Znajdujemy się w Qingdao, 1,5 godziny jazdy z mojej firmy do portu Qingdao i 30 minut do lotniska Qingdao.
Osoba kontaktowa: Lucy
Tel: +8615020046199